L’Ajuntament de La Bisbal d'Empordà posa a disposició dels proveïdors la bústia de lliurament de factures electròniques en compliment de la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptables de factures en el Sector Públic.
Quan entra en vigor?
La disposició final vuitena estableix que l’obligació de presentació de factura electrònica entrarà en vigor el dia 15 de gener de 2015.
Actualment ja és possible presentar les factures en aquest format.
Qui està obligat a presentar les factures en format electrònic?
Tots els proveïdors que hagin lliurat béns o prestat serveis a l’Administració Pública poden expedir i remetre factura electrònica. No obstant, l’Ajuntament de La Bisbal d'Empordà per a l'exercici 2015 exclou d'aquesta obligació de facturació electrònica a aquelles factures que el seu import (IVA inclòs) sigui igual o inferior a 5.000 euros. Estan obligades a l’ús de la factura electrònica i a la seva presentació a través del punt general d’entrada que correspongui les entitats següents:
Qui no està obligat pot, igualment, presentar la factura electrònica.
Quin format ha de tenir la factura electrònica?
La factura electrònica ha de tenir el format Facturae versió 3.2 i firma electrònica avançada, segons l’especificació XMLAdvanced Electronic Signatures (XAdES).
Camps identificadors per a l’enviament de la factura
Per al correcte enviament de les factures és obligatori informar dels següents camps segons l’annex de l’Ordre HAP/1074/2014, de 24 de juny, per la que es regulen les condicions tècniques i funcionals que ha de reunir el Punt General d'Entrada de Factures Electròniques.
On s’ha d’enviar la factura?
Ajuntament de La Bisbal d'Empordà: https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=383
Terracotta Museu de Ceràmica: https://efact.eacat.cat/bustia?emisorId=1271