17 març de 2020 a les 16:03

Activació telefònica del servei La Meva Salut per reduir presencialitat als CAP

|

A partir d’avui, per la situació especial d’emergència per la crisi del coronavirus, CatSalut permet donar-se d’alta a La Meva Salut per telèfon. La Meva Salut és un espai digital, personal i intransferible, que permet accedir a la informació personal de salut, fer consultes i fer tràmits electrònics, d’una forma segura i confidencial. Sense necessitat d’haver de guardar informes i documents, es pot tenir accés a les dades personals sanitàries des de qualsevol lloc i en qualsevol dispositiu.

Així, activant el servei es pot contactar directament i a distància amb el metge de primària (e-consulta), descarregar receptes i d’altres tràmits. Per donar-se d’alta cal trucar gratuîtament al telèfon 900 053 723, de dilluns a divendres, de 8 a 20 hores. Donar-se d’alta i fer les gestions administratives i consultes a distància permetrà reduir la presencialitat als CAP i oferir una bona assistència. 

La Meva Salut està disponible en català, castellà i occità-aranès. Es pot consultar més informació a través d’aquest enllaç.