29 març de 2023 a les 14:38

Actualització dels talls derivats de les obres de millora del paviment asfàltic i xarxa de sanejament del carrer d’en Vinyoles de la Bisbal

Els treballs de conservació i millora del paviment asfàltic del carrer d’en Vinyoles i correccions puntuals de la xarxa de sanejament encarrilen la fase final d’execució. Així, els propers dies dijous 30 i divendres 31 de març hi haurà diversos talls de trànsit que es detallen a continuació.

D’una banda, el dijous, al migdia, s’obrirà el carrer Prat de la Riba en direcció Calonge i en direcció al nucli antic, alhora que el vial continuarà tancat. Serà a partir de la 1 del migdia quedarà tallat l’accés als carrers del Carme i Ramon de Cabrera per l’avinguda Josep Irla, a l’altura del Parc infantil 8 de març. L’accés dels veïns al carrer del Carme es farà pels carrers Prat de la Riba i Martí Barrera; mentre que l’accés del veïns/es al carrer Ramon de Cabrera es farà per plaça Carreras Dagas i plaça Nova. Alhora, els accessos als carrers del Pedró i Pere Canyà continuaran igual que aquests dies.

D’altra banda, l’endemà, divendres, a partir de les 9 h s’obrirà el pas al vial i a l’avinguda Josep Terradellas des del carrer Prat de la Riba. Es preveu poder obrir tots els carrers amb normalitat abans de les 6 de la tarda.

Els treballs d’aquesta actuació continuaran el dilluns 3 d’abril, però la circulació pel carrer d’en Vinyoles i la resta de carrers afectats ja es farà amb normalitat. Es preveu que el termini d’execució de l’obra acabi acabi a finals de l’abril vinent. El pressupost de la licitació dels treballs era de 199.452,03 euros, alhora que s’ha acabat adjudicant per 170.531,47 euros.