L’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà informa que, amb motiu de les obres d’asfaltatge de l’avinguda Josep Irla, dilluns i, en principi, també dimarts, tindran lloc diverses afectacions a la mobilitat a la zona. L’entrada i sortida per l’avinguda estarà tallada entre les 7 i les 20 h.
S’han establert mesures especials per garantir l’accés de veïns, escoles, serveis i usuaris:
-
Carrer del Morro: Accés permès des del carrer del Teatre Vell, tot i ser direcció prohibida.
-
Farmàcia Ester Coll: Es podrà accedir-hi per l’avinguda Josep Irla, entrant pel carreró d’en Vinyoles direcció Forallac o pel carrer del Raig. A partir d’aquest punt no es podrà circular en cap sentit direcció Forallac.
-
Aparcament plaça Pere Lloberas: L’accés i sortida es farà pel camí de la Guardiola i carrer Pere Torroella.
-
Parades d’autobús plaça Pere Lloberas: Traslladades a tocar la rotonda de Forallac i passada la Farmàcia Jordi.
-
Institut de la Bisbal: S’habilita una zona d’aparcament d’autobusos al carrer 6 d’Octubre. L’entrada i sortida d’alumnes es coordinarà amb la Policia Local.
-
Carrer Eusebi Díaz Costa: Accés permès a veïns i professors. La sortida es farà direcció carrer Nou, tot i ser direcció prohibida.
-
Carrer Josep Vilà-Clara: Accés des del carrer Francesc de Verntallat, tot i ser direcció prohibida.
-
Carrer Joan Baptista Coromina: Accés possible per l’avinguda Josep Irla, entrant pel carreró d’en Vinyoles o pel carrer del Raig. La sortida només es podrà fer per l’avinguda Josep Irla direcció Corçà.
Per a qualsevol dubte, es pot contactar amb viapublica@labisbal.cat (tel. 972 64 09 75) o policialocal@labisbal.cat (tel. 972 64 02 92).







