‘La Bisbal en tots els sentits’ és l’eslògan de la campanya engegada aquest estiu passat per Visit La Bisbal per tal de promoure el turisme al municipi. La crisi sanitària de la Covid-19 ha afectat profundament el sector turístic, i era de preveure una temporada d’estiu atípica per la baixa previsió del turisme internacional a les principals destinacions turístiques.
La Bisbal, situada a la destinació Empordà i Costa Brava, és una població que acull visitants captius de la Costa Brava gràcies a l’oferta d’artesania vinculada a la ceràmica, al mercat setmanal i al patrimoni, principalment situat al nucli antic. Per tal impulsar el sector després de la crisi del coronavirus, seguint les directrius del Consell d’Iniciatives Econòmiques, el consistori va engegar una campanya per atraure el sector turístic captiu a la regió i de proximitat (turisme nacional). La iniciativa, que va comptar amb el suport econòmic de la Diputació de Girona, ha donat els seus fruits i se’n fa una valoració positiva: més de 50.000 persones han visualitzat el vídeo promocional, alhora que la marca Visit la Bisbal ha arribat a prop de 200.000 persones usuàries en diversos formats i suports utilitzats.
“