10 agost de 2022 a les 10:47

Ban Municipal pels actes de la Festa Major de la Bisbal d’Empordà 2022

Enguany recupera la seva normalitat i, amb motiu de la celebració de la Festa Major de la Bisbal d’Empordà, del 14 al 18 d’agost, l’accés i l’aparcament a determinats carrers estarà restringit. És alguna de les informacions del ban municipal que s’ha enviat aquesta setmana a les llars bisbalenques. Es pot consultar el document sencer i amb detall a través d’aquest enllaç.

  • Des del dimecres 10 d’agost, i fins al dia 20, estarà totalment tallat al transit el passeig Marimon Asprer.
  • Entre el 10 i el 19 d’agost no es podrà utilitzar l’aparcament del Passeig (antic camp de futbol) per instal·lació deis firaires.
  • Entre el 10 i el 21 d’agost l’aparcament de camions del carrer Paral·lel, estarà reservat com a zona d’acampada per als firaires.
  • Del 13 al 15 d’agost no es podrà estacionar a l’aparcament del davant del Camp de Futbol Municipal per celebració d’activitats.
  • El 15 d’agost no es podrà estacionar a l’aparcament del carrer 1 d’Octubre per celebració d’activitats.
  • Del 10 al 20 d’agost s’habilitarà un espai d’aparcament en horari comercial de les 9 del matí a les 9 del vespre al carrer Ramon Masifern.
  • Diumenge 14:
    A causa de la Cercavila, a partir de les 2 de la tarda quedarà tallat el transit i no es podrà aparcar als carrers Trinitat Aldrich, Cavallers, deis Valls, Jacint Verdaguer, Germans Sitjar i Sant Jaume, i a les places de la Llibertat, Nova, i placeta del Pont Vell. Durant el recorregut de la cercavila es tallarà el transit a les Voltes.
  • Dilluns 15:
    Durant tot el dia no serà possible !’entrada de vehicles a la plaça del Castell.
    Tronada (ús de pirotècnia): des de les 8 del vespre quedarà tallat el transit i no es podrà fer ús de l’aparcament als carrers del Pont (voltants del pont Vell), Amor Filial, 1 d’Octubre, Avinguda les Voltes i Pla<;a Francesc Macià. Durant el recorregut es tallarà temporalment la circulació del carrer Cavallers i l’avinguda les Voltes.
    Mentre duri l’acte del Ball de l’Hora no es podrà aparcar ni circular pel carrer 1 d’Octubre.
  • Dimarts 16:
    Correfoc: a partir de les 8 del matí quedarà tallat el transiten tot el nucli antic i, durant el recorregut, es tallarà el transit a l’avinguda les Voltes i al carrer
  • Dimecres 17:
    A partir de les 4 de la tarda es restringiré el transit al carrer Trinitat Aldrich per celebració d’activitats.
  • Dijous 18:
    A partir de les 8 del vespre es restringiré el transit al carrer Trinitat Aldrich per celebració del Correfoc Xiqui (ús de pirotècnia).

*Foto: Anna Pascual