16 octubre de 2017 a les 11:49

Curs gratuït d’atenció al client per als comerciants bisbalencs

L’Ajuntament de La Bisbal, mitjançant l’Àrea de Promoció i Desenvolupament Local i a partir d’una subvenció de la Diputació de Girona, oferirà aquest mes d’octubre un curs d’atenció al client. L’objectiu de la formació és donar eines suficients per millorar les habilitats i els coneixements en l’atenció al client en el sector comercial i serveis.

Durant el curs es tractaran temes com atenció al client, tècniques de comunicació, coneixement del client, interacció amb el client, gestió i resolució de situacions difícils o tècniques de negociació i venda. Aquest curs va destinat principalment a persones que es vulguin especialitzar en el sector del comerç i que tinguin -o no- botiga oberta a la Bisbal, tant si en són propietaris com treballadors, així com a demandants d’ocupació amb perfil comercial.

El curs serà impartit per un professional especialitzat en formació comercial i tindrà una durada de 20 hores repartides entre 7 sessions i amb els següents calendari i horaris:

  • Dilluns 16 d’Octubre De 14:00 a 17:00h.
  • Dimecres 18 d’Octubre De 14:00 a 17:00h.
  • Divendres 20 d’Octubre De 14:00 a 17:00h.
  • Dilluns 23 d’Octubre De 14:00 a 17:00h.
  • Dimecres 25 d’Octubre De 14:00 a 17:00h.
  • Divendres 27 d’Octubre De 14:00 a 17:00h.
  • Dilluns 30 d’Octubre De 14:00 a 16:00h.

Aquest curs és gratuït per als assistents i s’impartirà a les instal·lacions de Torre Maria (C/Aigueta, 17). Per inscriure’s, es podrà fer mitjançant el correu electrònic torremaria@labisbal.cat o per telèfon al 972 64 68 06 fins el dilluns 16 d’octubre.