Avui, dilluns 20 de setembre, de 8.30 a 19 h, nova jornada de vacunació contra la COVID-19 sense cita prèvia al Pavelló Firal de la Bisbal (carrer del Mas Clarà, s/n). Tota persona que pertanyi a l’Àrea Bàsica de Salut (ABS) de la Bisbal d’Empordà i hagi complert els 12 anys d’edat pot acudir a l’equipament bisbalenc per tal de rebre la primera o segona dosi de la vacuna. En aquesta ocasió la vacunació serà amb Moderna i amb Pfizer. Cal tenir present que per rebre la segona dosi de Pfizer han d’haver passat entre 21 i 42 dies, mentre que per rebre la segona de Moderna han d’haver transcorregut entre 28 i 35 dies.
Per a poder ser vacunat, cal:
- Pertànyer a l’ABS de la Bisbal d’Empordà.
- Haver complert els 12 anys d’edat.
- No haver passat la COVID-19 en els darrers 6 mesos.
- Portar la TSI o document acreditatiu.
- Les persones menors de 16 anys han d’anar a vacunar-se acompanyades de la mare, el pare o tutor/a legal i portar el corresponent document acreditatiu. En el cas de venir sense acompanyant han de portar omplert el justificant que es pot descarregar a través d’aquest enllaç.
Amb aquesta jornada s’espera poder seguir avançant en la campanya de vacunació i administrar totes les dosis disponibles d’una manera eficient, tant per a l’usuari que no s’ha de desplaçar i pot vacunar-se en un punt proper al seu CAP de referència, com per a la gestió i dedicació del personal sanitari. També es pot sol·licitar cita prèvia a Salut per vacunar-se a través d’aquest enllaç.
“