Els Amics de la Sardana han organitzat una doble audició de sardanes i castanyada per aquest 1 de novembre al Pavelló Firal, a les cinc de la tarda. És un acte gratuït i hi haurà venda de castanyes a càrrec de l’Associació Cultural Arpa de Bec. Els beneficis es destinaran al Festival Daró Folk que es farà la propera primavera.
A les cinc de la tarda, al Mundial, es fa una projecció de cinema infantil amb ‘Kerity i la casa dels contes’. Explica que Nathaniel, de set anys, hereta de la seva tieta una biblioteca plena de llibres antics. L’herència no li fa especial il·lusió fins que descobreix que els llibres estan habitats. L’únic que cal és esbrinar la inscripció màgica.
És una projecció que organitza Cinètic i està recomanada per mainada a partir de 5 anys, té una durada de 77 minuts i l’entrada costa 3 €.
A les set de la tarda es projectarà ‘Chico & Rita’, de Fernando Trueba, Xavier Mariscal i Tono Errando.A la Cuba de finals dels anys quaranta, Chico i Rita inicien una apassionada història d’amor. Chico és un jove pianista enamorat del jazz i Rita somia amb ser una gran cantant. Des de la nit que el destí els junta en un ball en un club de l’Havana, la vida va unint i separant-los, com als personatges d’un bolero. El preu de l’entrada és de 4€.