27 agost de 2008 a les 15:03

El Teatre Mundial presenta nova programació de teatre, música i dansa per a la propera temporada

Teatre Mundial

L’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà ha presentat la programació per al quart trimestre de l’any al Teatre Mundial, amb un seguit d’espectacles de teatre, música i dansa, a més de la programació infantil i la musical organitzada per Joventuts Musicals.

Des de Cultura s’ha volgut potenciar l’emblemàtic Teatre Mundial amb una programació de teatre professional en la qual s’hi podrà veure les obres "Germanes", de Txekhov i dirigida per Carol López; "La forma de les coses", de Neil Labute i dirigida per Julio Manrique, i "Espectres", una obra de Henrik Ibsen, dirigida per Magda Puyo.

Pel que fa a la programació musical, destaca l’actuació de Manu Guix, que oferirà un concert en el qual homenatja el cantautor de Verges Lluís Llach. També està previst un concert de l’Orquestra de Cambra de l’Empordà i Joanjo Bosch, amb cançons de la cançó d’un Temps, d’un País. Joventuts Musicals, per la seva banda, també ha programat en el marc del Mundial un seguit d’espectacles per a la propera temporada, com l’actuació de La Banda del Surdo o el concert de Gisela Baum.

Pel que fa a la dansa, l’Esbart Montgrí oferirà l’obra "Fills del Mar", en la qual música i ball s’uneixen per explicar la història de l’obra literària d’Àngel Guimerà.

Per a la propera temporada també hi ha lloc per a la programació infantil, amb espectacles diversos adreçats als més petits.

Per a més informació, consultar l’agenda cultural.