La segona edició de la fira del llibre de la Bisbal d’Empordà tornarà a ser el primer cap de setmana de juny a la plaça del Castell: 1 i 2 de juny (de les 11 h del matí a les 9 h del vespre, el dissabte; i de les 11 h a les 8 h del vespre, el diumenge). La organització fa una crida a la participació editorial per tal que es proposin activitats i que s’utilitzi la fira per a fer presentacions dels llibres publicats.
A través d’aquest enllaç es pot trobar la butlleta d’inscripció, així com les condicions per participar-hi. El termini per fer arribar la sol·licitud és elproper 28 de febrer: cal enviar-la al correu indilletres@gmail.com.
Serà el 10 de març quan es farà saber l’acceptació de la participació i s’haurà de fer un ingrés de 110 euros (al número de compte ES78 2100 0031 20 0200008800 indicant el nom comercial). El preu de participació inclou la carpa, amb dues taules de 2×1 metres, dues cadires i presa de corrent elèctric. Caldrà, però, que cada participant es porti les bombetes i el cable elèctric per arribar a l’escomesa.
“