13 octubre de 2016 a les 13:44

El Terracotta Museu estrena nova imatge

Amb l’eslògan “Passeu, passeu, us convidem a casa”, el Terracotta Museu estrena imatge nova. Serà en un acte públic el proper divendres 14 d’octubre, a les 20h, al mateix Terracotta.

Glam Comunicació ha estat l’empresa seleccionada per desenvolupar la marca del museu i la seva senyalització. Així, durant mig any s’ha treballat per tal de definir la imatge del museu, amb una marca que pretén mostrar els seus objectius de manera clara, moderna i senzilla.

Aquesta presentació s’englobarà dins la programació del Tastaolletes 2016 i vol apropar el museu a tots els bisbalencs i bisbalenques. L’acte clourà amb una visita guiada als magatzems del Terracotta.

El Terracotta Museu de terrissa i ceràmica industrial de la Bisbal té com a finalitat conservar i difondre el patrimoni científic, tècnic i industrial de la ceràmica. Per a la indústria ceràmica de la Bisbal d’Empordà i de les comarques gironines representa un emblema sectorial de primer ordre que realça els seus valors de tradició (moltes de les empreses actuals són més que centenàries). Sens dubte el Museu és, en aquests moments, l’aposta cultural de més projecció de la ciutat.