Aquest cap de setmana arrenca una nova temporada del Cicle Gaudí a la Bisbal d’Empordà. El circuit de cinema català nascut el passat 2016 tornarà a fer parada, cada mes, al Teatre Mundial de la Bisbal. El primer assalt de la nova temporada serà aquest proper diumenge 15 de setembre, a les 19 h, amb Els dies que vindran, de Carlos Marqués-Marcet
El preu de l’entrada sempre serà de 4,50€, però sempre s’oferirà entrada reduïda a 3€ per Carnet Jove i Club La Vanguardia (2×1). A més tindran descompte per gent gran, per carnet de biblioteca, voluntariat per la llengua, alumnes cursos de català, usuaris de l’Espai Jove, alumnes dels Instituts de Secundària de la Bisbal.
La voluntat del circuit de cinema català Cicle Gaudí és seguir creixent aquest 2019. La seva vocació de conquerir nous públics per a la producció catalana, de consum minoritari a casa nostra, ja comptava amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, la Fundació SGAE, l’Agència Catalana de Joventut i els ajuntaments implicats. Ara es consolida amb la col·laboració de les diputacions de Lleida, Tarragona i Girona, i dels ajuntaments que s’hi adhereixen, una aliança que permetrà portar estrenes catalanes a un ampli ventall localitats d’arreu del país.
Els dies que vindran
Després de 10.000 km i Tierra firme, Carlos Marqués-Marcet torna a la direcció per abordar una realitat contemporània en les seves arestes més íntimes i privades. Els dies que vindran és el minuciós relat de l’embaràs de la Vir (María Rodríguez) i el Lluís (David Verdaguer) que al llarg de nou mesos han d’aprendre a ser tres quan ni tan sols havien tingut temps d’aprendre a ser dos. Durant aquests mesos, la vida d’aquesta parella barcelonina farà un gir enorme: viuran les seves pors i alegries, les seves expectatives i realitats, però també la manera en que aquest esdeveniment afecta a la seva relació i la manera en què s’enfronten a la vida que tenen davant seu. Sense tòpics ni sentimentalismes i utilitzant l’embaràs real de la parella d’actors, s’explora la dificultat de compartir amb l’altre l’experiència profundament transformadora d’aquest procés.
“