18 setembre de 2015 a les 11:50

Els guanyadors del premi de la campanya de dinamització comercial visiten la Bisbal d’Empordà

||

Aquesta és la quarta edició de la campanya impulsada per la xarxa de nuclis antics que disposen un Pla de Barris.

Els guanyadors del premi provinents de diferents ciutats i pobles de Catalunya, van gaudir d’un dia sencer a la Bisbal amb una sèrie d’activitats que van oferir l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà i la Federació del Comerç de la Bisbal. El premi va consistir en una visita guiada pel nucli antic i al Castell Palau, un àpat per a dues persones en un dels restaurants associats a la Federació del Comerç i una demostració de torn artesanal en el marc de la campanya de promoció del distintiu de “Ceràmica de la Bisbal”. Al finalitzar la jornada es va obsequiar a tots els assistents amb una peça de ceràmica als assistents.

En total una trentena de persones, provinents de 14 municipis, van gaudir d’una jornada al municipi en la que van conèixer tant els llocs més emblemàtics del municipi com l’ofici que identifica a la Bisbal com la capital de la ceràmica realitzat pels dos ceramistes contractats durant l’estiu per a la promoció de la ceràmica. També van participar de la Jornada del Vermut en la que van conèixer les especialitats culinàries de diferents establiments participants a la jornada.

Aquesta campanya de dinamització comercial, Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir, vol potenciar i dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics per millorar la qualitat de vida i la cohesió social.  Aquesta campanya compta amb el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, i més de 31 municipis de tot Catalunya hi participen.