Segons el barem, els clients rebran 60 euros per dia durant les 48 primeres hores de cobertura, 70 euros les següents vint-i-quatre hores; i 80 euros per a cadascuna de les vint-i-quatre hores següents fins a la recuperació efectiva del subministrament. Segons els càlculs fets per la companyia, 3 dies sense llum equivaldran a 120 euros, 5 dies a 270 euros i 10 dies representaran 670 euros.
Alternativament, els clients residencials que així ho desitgin podran acudir al sistema de peritatge i valoració per fixar la quantia final que correspongui als qui reclamin per aquesta via, encara que en aquest cas queden excloses de pagament les primeres 48 hores.
Endesa ha posat a disposició dels clients un dispositiu especial per formular les seves reclamacions.
– Si desitgen fer-ho de forma presencial, es poden dirigir als diferents Punts de Servei que Endesa Distribució Elèctrica té al territori (es poden consultar a www.endesadistribucion.es ), o a través de l’Oficina d’Atenció al Client, situada a la seu de la Companyia a les comarques gironines, al terme municipal de Salt. ( C/ Montnegre, 84 – 17190 Salt (Girona) )
– També poden trucar al telèfon d’atenció 900 847 384, utilitzar el web www.endesadistribucion.es o dirigir-se a l’Empresa a través del correu postal.
Segons l’Agència Catalana de Consum, tots aquells clients que hagin presentat ja una reclamació a Endesa no cal que la tornin a presentar ja que l’empresa es posarà en contacte amb ells de forma telefònica.