15 juliol de 2016 a les 10:08

Finalitza la campanya “Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir” que impulsa el comerç de proximitat

Conclou la cinquena edició de la campanya impulsada per la subxarxa de nuclis antics, amb el suport del Departament de Governació, Administracions públiques i Habitatge de la Generalitat, Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir, que vol potenciar i dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics per millorar la qualitat de vida i la cohesió social.

En aquesta cinquena edició hi han participat 32 municipis d’arreu de Catalunya i els premis estan composats per visites guiades, nits d’hotel, àpats per a dos persones i lots de productes típics amb la finalitat de donar a potenciar el Turisme en el territori i posar en valor el comerç de proximitat.

La campanya realitzada entre l’1 de juny i el 24 de juny, amb la participació de la Federació de comerciants i l’Ajuntament de la Bisbal, conclou amb l’entrega de premis als 32 guanyadors. L’acte es va realitzar al Castell-Palau de la Bisbal d’Empordà amb l’assistència dels guanyadors, la regidora de Promoció i desenvolupament Local i el president de la Federació de comerciants.

Aquesta cinquena edició ha estat possible gràcies a la col·laboració i implicació dels comerços adherits a la federació de comerciants i els establiments amb butlletes guanyadores varen ser el Forn Can Rodà, Divuitvint-i-sis, Galetes Graupera, Monjoc, Drogueria Can Farreny, Llibreria les Voltes, Calçats Llinàs, Carnisseria Jordi, Homo, L’espiral, El Rebost, Tweed-outlet i Nùria Agell.

El comerç guanyador del premi al comerciant va ser Can Rodà.