3 novembre de 2017 a les 10:57

La Bisbal d’Empordà, al costat dels presos polítics catalans

||||||

Centenars i centenars de persones ho van tornar a fer: van omplir una vegada més la plaça de l’Ajuntament en suport de la República Catalana. L’espai va tornar a quedar desbordat entre banderes, pancartes i gent que l’han fet ressonar entre crits de «Llibertat!» i «Presos polítics!» i el cant d’Els Segadors.

Després que es decretés presó per a Junqueras i set consellers del Govern de Catalunya a favor del referèndum i que es dictés una ordre de cerca i captura pel president Carles Puigdemont, bisbalenques i bisbalencs van respondre massivament a la convocatòria de Crida per la Democràcia i l’ANC, concentrant-se a les set del vespre d’ahir dijous, 2 de novembre, per demanar-ne la llibertat.

La concentració, que va comptar amb la presència de l’alcalde Lluís Sais i regidors del consistori, va acabar entre cants a favor de la democràcia. El cantautor bisbalenc Sanjosex va tocar una emotiva versió de ‘L’Estaca’ i ‘Ítaca’ de Lluís Llach acompanyat de la seva guitarra. Es poden veure les imatges cedides per Joan Baixeras i Manel Magrinyà als arxius adjunts.