17 octubre de 2014 a les 13:18

La Bisbal lidera la II campanya de dinamització comercial de locals buits

|

La segona edició de la campanya “Aixequem les persianes”, impulsada per la subxarxa de nuclis antics, amb el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat, continua treballant per donar visibilitat als locals comercials buits i fomentar el seu lloguer.

L’Ajuntament de la Bisbal, juntament amb Tortosa, ha liderat el grup de treball de la Xarxa de Barris sobre dinamització comercial de locals buits en els nuclis antics que disposen d’un Pla de Barris. La campanya que es desenvoluparà a la Bisbal es celebrarà a la vegada en 12 municipis d’arreu de Catalunya.

Sota el lema “Aixequem les persianes” s’ha organitzat una jornada de portes obertes que pretén aconseguir un doble objectiu. Per una banda, fomentar el lloguer dels locals comercials buits fent-los visibles als interessats i per l’altra, que els emprenedors del municipi i rodalies tindran la oportunitat de fer difusió del seu projecte o producte mitjançant l’exposició dels mateixos en els locals disponibles per llogar. Un cop acabada la jornada els projectes i/o productes quedaran exposats als aparadors fins a la finalització de la campanya de Nadal.

Els emprenedors que exposaran els seus serveis i productes als diferents locals en lloguer són  Experimenta Jewels (Bijuteria artesanal) al local situat al C/Pella i Forgas, 3 i MGBSnowculture (venda on-line de material i articles per a la reparació del material d’esquí) al local del C/Santa Maria del Puig, 3.

Fins a la data encara queden aparadors disponibles per a tots aquells emprenedors interessats en fer difusió dels seus projectes o productes mitjançant l’exposició dels mateixos als aparadors dels locals comercials buits. Per a més informació poden posar-se en contacte amb l’àrea de Promoció de la Ciutat al telèfon 972646806 o per correu electrònic torremaria@labisbal.cat

El Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat aporta el suport necessari per unificar la imatge de la campanya i fer-ne difusió. La campanya també compta amb el suport del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya del Departament d’Empresa i Ocupació.