30 gener de 2009 a les 16:58

L’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà i el Consell Comarcal del Baix Empordà organitzen una sessió dels “Dijous Innovadors” a Torre Maria

El col·loqui “la web com a eina promocional” , portat a terme a la Bisbal d’Empordà, ha comptat amb l’assistència de 26 participants d’arreu de la comarca. La trobada d’aquest dijous ha estat la vuitena del cicle que es va iniciar el 2008 i que continua aquest any 2009 a diferents municipis de la comarca.
 
El seminari, dirigit a empresaris i emprenedors de la comarca, ha anat a càrrec de l’empresa Vilà-Clara & De Jong, que ha exposat els diferents passos a seguir alhora de crear un espai web amb objectius empresarials. La sessió ha posat molt d’èmfasi en el procés inicial de reflexió per tal d’analitzar la tipologia de web a desenvolupar segons el negoci i les necessitats de comunicació per part de l’empresari.

En conjunt, la jornada ha esta molt participativa i s’ha posat de manifest, entre els emprenedors, la necessitat de disposar de web per a una gestió empresarial d’èxit. Al mateix temps, pels empresaris que ja disposen d’aquesta eina, s’han precisat aspectes a tenir en compte per tal de posicionar millor la pàgina web i poder treure’n més rendiment.

El cicle de ‘Dijous Innovadors’ és una de les iniciatives impulsades pel conjunt de tècnics de promoció econòmica de la comarca. Concretament, hi col•laboren el Consell Comarcal del Baix Empordà i els Ajuntaments de Begur, Forallac, La Bisbal d’Empordà, Palafrugell, Palamós, Santa Cristina d’Aro, Sant Feliu de Guíxols i Torroella de Montgrí; les Cambres de Comerç de Palamós i de Sant Feliu de Guíxols i la Universitat Oberta de Catalunya. El seu format és innovador i combina l’esmorzar i el diàleg distès entre els participants sobre un tema concret, durant aproximadament una hora i mitja.