12 agost de 2010 a les 9:00

L’Ajuntament edita Visit la Bisbal! per atraure visitants a la ciutat

Visit la Bisbal! està editat en català, castellà, francès i anglès amb predomini de la imatge  sobre el text i destacant els aspectes més emblemàtics de la ciutat. Així, després d’una presentació sota el lema Ciutat privilegiada, es proposen els elements que conformen l’atractiu de la Bisbal: Centre comercial a cel obert, Capital de la ceràmica, Ciutat d’antiquaris, Història viva, Zona verda, Cultura en moviment, Amb molt de gust o Veïns amb encant, entre d’altres.

Aquesta guia turística pretén ser un element de promoció i difusió dels valors de la Bisbal d’Empordà, així com informació útil i complementaria i que permeti planificar una visita a la Bisbal. La tirada inicial de la revista és de 10.000 exemplars i es distribuirà  a les oficines de turisme de l’Empordà i de la Costa Brava i el Pirineu de Girona, a les principals oficines de la Xarxa d’Oficines de Turisme a Catalunya, el Palau Robert, a Barcelona; l’aeroport de Girona i Girona ciutat; i l’àrea de l’Empordà.

El regidor de Promoció de la Ciutat, Xavier Dilmé, ha explicat que “l’edició d’aquest material; s’inclou dins la línia d’actuació municipal de poder disposar de les eines mínimes per explicar tot allò que podem oferir com a ciutat el visitant”. Segons el regidor, “la mancança d’aquest material promocional ha estat un greu error del passat que aquest govern no està disposat a mantenir malgrat el difícil moment econòmic que vivim”. En aquest sentit Dilmé ha valorat la contribució que el món del comerç en general, la restauració i el turisme han fet a la guia mitjançant la publicitat dels seus establiments. “Sense aquesta col•laboració, sense aquest anar junts administració i sectors, aquesta guia no hauria estat possible”.

El disseny de la guia utilitza la marca de ciutat que s’ha desenvolupat en els darrers mesos per l’estudi Babooh! d’Ignasi Sarquella. La guia consta de 24 pàgines amb diferents apartats on s’expliquen els punts més atractius de la ciutat, la ceràmica, les festes, la gastronomia, l’entorn, la natura, la cultura, les antiguitats, el patrimoni, el comerç i les fires i mercats.