4 abril de 2024 a les 15:16

Promoció de la marca Ceràmica de la Bisbal en el marc del torneig internacional de tennis femení

Amb l’objectiu de reforçar la imatge de la marca i promocionar la ceràmica de la Bisbal entre el públic del torneig, l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà ha muntat un estand a les instal·lacions del Club Esportiu CT La Bisbal d’Empordà durant la celebració del 8è Torneig Internacional de Tennis Femení Solgironès WTA Tour 125, que va arrencar dilluns i s’allargarà fins el 7 d’abril. Paral·lelament, el matí del dissabte 6 d’abril es farà una demostració de torn de ceràmica i uns tallers participatius amb dos  ceramistes professionals. El taller tindrà lloc en l’espai de l’estand de promoció de la ceràmica, generant un espai dinàmic i visual per a la promoció amb una aposta clara per l’experiència immersiva, convertint l’art de la ceràmica en un espectacle per captivar als visitants.
La regidora Comerç i Activitats Econòmiques, Laura Irla, explica que «la promoció de la marca Ceràmica de la Bisbal durant Torneig és una oportunitat única per posicionar la nostra ciutat en el mapa cultural i esportiu internacional». «Aquesta iniciativa no només busca reforçar la imatge de la nostra estimada ceràmica sinó també establir sinèrgies entre l’esport d’alt nivell i el comerç i l’artesania de la Bisbal d’Empordà», afegeix Irla.

D’altra banda, l’Àrea de Promoció i Desenvolupament Local de l’Ajuntament també ha plantejat una campanya per fomentar, entre el públic visitant, els restaurants de la ciutat. El tòtem publicitari col·locat a l’entrada del Club Esportiu s’hi col·locarà una lona amb el llistat dels restaurants participants a la campanya. En total són 5 restaurants que han presentat la sol·licitud de participació, els quals es vinculen amb un codi QR al web de Visit la Bisbal durant els dies del torneig. El tòtem també disposa d’altres lones que promouen el comerç local i l’artesania, així com també la ciutat de la Bisbal en tot el seu conjunt. «Aquesta iniciativa dinamitza l’economia local, donant suport als nostres restaurants i comerciants, i és un clar reflex del nostre compromís amb la promoció de la Bisbal d’Empordà que sap combinar amb excel·lència», conclou la regidora Laura Irla.