26 octubre de 2009 a les 20:32

Ramon Roset parla sobre la fidelització del client als ‘Dijous innovadors’

S’ha comptat amb l’assistència de 11 empresaris de la Bisbal i comarca, i també amb l’assistència de 10 alumnes del 2on curs d’Administració i Finances de l’IES la Bisbal. El seminari ha destacat aspectes del canvi del model de venda, que ha passat d’un model transaccional cap a un model més relacional, la qual cosa comporta que guanyar un client és millor que fer una venda.

El cicle de ‘Dijous Innovadors’ és una de les iniciatives impulsades pel conjunt de tècnics de promoció econòmica de la comarca. Concretament, hi col•laboren el Consell Comarcal del Baix Empordà i els Ajuntaments de Begur, Forallac, La Bisbal d’Empordà, Palafrugell, Palamós, Santa Cristina d’Aro, Sant Feliu de Guíxols i Torroella de Montgrí; les Cambres de Comerç de Palamós i de Sant Feliu de Guíxols i la Universitat Oberta de Catalunya. El seu format és innovador i combina l’esmorzar i el diàleg distès entre els participants sobre un tema concret, durant aproximadament una hora i mitja.