17 juliol de 2020 a les 16:04

Reforça’t i Taller d’Acompanyament a l’Estudi del Barri del Convent: dos projectes que enriqueixen l’oferta d’activitats juvenils i infantils de l’estiu bisbalenc

||

Enguany el projecte Reforça’t i el Taller d’Acompanyament a l’estudi del Barri del Convent s’han sumat a l’oferta activitats d’estiu bisbalenc. Ambdós projectes, s’implementen durant el curs escolar i aquest any també han volgut donar continuïtat i donar cobertura durant el mes de juliol a infants i joves de 6è de primària i 1r i 2n d’ESO, una franja d’edat pot quedar al descobert durant els mesos d’estiu.

D’una banda, el projecte Reforçat, gestionat per l’Àrea d’Ensenyament de l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà, ofereix uns continguts més acadèmics i combina tasques escolars i activitats de lleure. De l’altra, el Taller d’Acompanyament a l’Estudi del Barri del Convent, gestionat per l’Àrea d’Acció Social i Ciutadania del consistori, té una perspectiva més comunitària amb activitats per enfortir el teixit de barri combinades amb d’altres de lleure. Tot i això, ambdós projectes en algunes ocasions fan activitats conjuntament.

Amdós projectes compten amb el suport de dos estudiants duals del Cicle de Grau Superior d’Integració Social. Si bé el projecte Reforça’t s’ubica a les Escoles Velles i també utilitzen, per a les activitats de lleure, zones de l’espai públic. El punt de trobada del Taller d’Acompanyament a l’Estudi continua essent el local social de l’Associació de Veïns i Veïnes del Barri del Convent, entitat que també dona suport al projecte.