1 març de 2017 a les 9:49

Exposició de diversos artistes: ‘Pepe Carvalho / Manuel Vázquez Montalbán’

|

Inauguració: Divendres 3 de març, a les 20 h

Del 3 al 26 de març

Lloc: Castell Palau de la Bisbal d’Empordà

Horaris: El Castell Palau obra els dijous de 17h a 20h, divendres i dissabte de 10h a 13h i 17h a 20h i els diumenges de 10h a 14h

La mostra és una exposició itinerant de diversos artistes plàstics i vol recordar Manuel Vázquez Montalbán a través del seu personatge més emblemàtic i conegut: el detectiu Pepe Carvalho. Cadascun del artistes participants van rebre un llibre de la col.lecció de Pepe Carvalho i el comissari de l’exposició, Gabriel Serrano, els va fer l’encàrrec de fer una obra a partir d’allò que desprès de la lectura del llibre volguéssim destacar. La petició demanava una obra sobre paper, per jugar amb el paper del llibre.

Els visitants podran descobrir a través de fotografies, gravats, paper, acrílic, grafit i aquarel·les una visió personal i polièdrica de l’autor i del personatge, segons els artistes participants, o aquells elements o situacions que han volgut ressaltar.

Entre la quarantena d’artistes participants hi ha entre altres: Arranz Bravo, Plensa, Feito, Arroyo, Genovés, Riera i Aragó, Ciria, Mäis, Santi Moix, Menchu Lamas, Amparo Sard i Anna Monzó. Destacar la participació d’artistes com Josep María Guerrero Medina, José Luis Pascual i Fiona Morrison que viuen molt a prop nostre.

L’exposició va ser inaugurada a Frankfurt a l’any 2014, al voltant de la Fira del Llibre de la ciutat. Després ha itinerat per diferents ciutats europees i espanyoles arribant a la La Bisbal d’Empordà des de Barcelona, on ha estat un dels elements forts de l’edició de BCNegra d’enguany.

Organitza: Art’s Windows, Exhibition Curators SL

Més informació a l’agenda cultural de La Bisbal d’Empordà.